• 05-03-2010, 16:31:45
    #1
    http://www.guncelsite.net/

    çok güzel bir yerlere geleceğini inanarak açtığım güncel bir site sizce nasıl olmuş eksik yerleri filan varsa lütfen fikirlerinizi paylaşınız
  • 05-03-2010, 20:33:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.
    Footer kaymış gibi.
  • 05-03-2010, 20:43:50
    #3
    hayırlı hitler güzel olmuş
  • 05-03-2010, 20:45:22
    #4
    Hayırlı olsun güzel olmuş.Güzel bir logo ile tasarımı dahada renklendirebilirsin.
  • 05-03-2010, 20:59:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain çok hoş, hayırlı olsun
  • 05-03-2010, 22:17:23
    #6
    teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için footer bana da öyle geldi ama diğer sitemde de vardı aynı tema onda da aynı
  • 05-03-2010, 23:08:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hayirli olsun hocam
  • 05-03-2010, 23:19:24
    #8
    teşekkürler arkadaşım