• 04-03-2006, 12:07:32
    #1
    Misafir
    Arkadaşlar Zamanında yaptıımız hitlistimizin yeni tasarımı devreye gireli fazla bir süre olmadı birde sizden yorum almak istedim.

    Eski tasarım : www.ara-bul.org/v.1/
    Yeni Tasarım : www.ara-bul.org


    Yorumlarınızı beklerim.
    Sitelerinizide
  • 04-03-2006, 12:26:58
    #2
    Misafir
    1-eskısı daha iyiymiş
    2-bu bir hitlist değil.
  • 04-03-2006, 12:28:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    eskisi bana da daha hoş geldi..
  • 04-03-2006, 12:38:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bencede bu hitlist değil... Link bankası..
  • 04-03-2006, 13:47:58
    #5
    Bence yenisi daha oturaklı ve hos olmus
  • 04-03-2006, 14:22:42
    #6
    Misafir
    Eskisi Neden daha güzel ?? yenisinde eskisine oranla kötü olan ne ??




    - hitlist sıralamayı sitelerin hitine göre yapan sistem değil mi ?? Buda aynı şekilde çalıştığı için buda bir hitlist olmuyor mu. İnsan kendi yazdığı ve tasarladığı şeyin ney olduğunu bilmez mi ??

    - Link Bankası Sadece Sloganı
  • 04-03-2006, 14:35:00
    #7
    Misafir
    soyturk adlı üyeden alıntı:
    Eskisi Neden daha güzel ?? yenisinde eskisine oranla kötü olan ne ??




    - hitlist sıralamayı sitelerin hitine göre yapan sistem değil mi ?? Buda aynı şekilde çalıştığı için buda bir hitlist olmuyor mu. İnsan kendi yazdığı ve tasarladığı şeyin ney olduğunu bilmez mi ??

    - Link Bankası Sadece Sloganı
    hayır o dedıgın toplist.

    hitlist senın sıtene sitelerın sana yolladıgı hıte gore sıralar.
  • 04-03-2006, 14:42:23
    #8
    eski temayı bana verirmisin ?