• 22-02-2010, 23:21:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    domain güzelmiş... içerikle desteklenirse süper olur...
  • 22-02-2010, 23:23:56
    #11
    besiktas1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli Olsun Hocam daha güzel Tema yükliyebilirdin
    Tşk ederim hacı mesela ne gibi bir tema ?
    whoyouare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain güzelmiş... içerikle desteklenirse süper olur...

    Teşekkür ederim Kardeşim Alexada akacak allahın izniyle
  • 22-02-2010, 23:53:04
    #12
    HayırLı oLsun.. İçerik arttırıLdığında mükemmeL olur gibime geliyor..
  • 23-02-2010, 10:11:37
    #13
    halimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HayırLı oLsun.. İçerik arttırıLdığında mükemmeL olur gibime geliyor..
    Teşekkürler kardeşim
  • 23-02-2010, 11:41:25
    #14
    Hayırlı olsun, sistem geliştirilirse, harikalar çıkabilir.