• 04-06-2007, 18:57:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    www.ahbap.net

    Nasil?..
  • 04-06-2007, 21:52:43
    #2
    güzel ve hoş bir site yanlız çok menüsü var neden ?
  • 04-06-2007, 22:11:42
    #3
    evet menü olayı benimde gözüme çarptı...azaltılsa iyi olabilir...renklerde çokmu göz alıyor ne...
  • 05-06-2007, 00:16:00
    #4
    site Çok güzel olmuş maliyeti nekadar hocam ?
  • 05-06-2007, 00:29:15
    #5
    bi site haber scripti değil miydi ?
  • 05-06-2007, 00:31:24
    #6
    çok güzel olmuş bence ellerinize sağlık
  • 05-06-2007, 00:36:26
    #7
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi site haber scripti değil miydi ?
    evet zaten aşağıdaki haberlerden belli oluyor sanrım
  • 05-06-2007, 08:58:24
    #8
    asp olması kötü bir tek
  • 05-06-2007, 18:16:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yorumlarınızı okuyunca çok sevimdim sizlerinde hoşuna giden bir çalışma yaptıgım için
    - bir arkadaşım asp ile ilgi kötü demiş galiba.. malesef. bildigim tek dil asp
    - bir arkadaşım bu haber script mi demiş dogrudur zaten bu yönde bir çalışma oldu
    - bir arkadaşımda menüler demiş abi ne kadar çok menü olursa içerik geniş olur diye düşündüm ama yok böylede güzel çalışırsan tutar derseniz akil akildan üstündür derhal kaldiririm
    - bir arkadaşımda maliyet sormuşş maliyet şimdi 0 ytl yakında google adwords reklamını başlıyacagım bakalim.. google ve diger reklamlar için 500 ytl harcamayi düşünüyorum hayırlısı


    Herkese teşekkür ediyorumm iyi çalışmalar...