• 02-02-2010, 18:27:35
    #1
    Gmn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşimle ortak hazırladığımız içeriğinide 3 kişinin hergün güncellediği blogumuz sonunda açıldı.Tasarım ve içerik açısından yeterlimi sizce,olumlu ve olumsuz yorumlarınız benim için önemli ..
    www.vatanay.com

    arkadaşlar bu arada hit kazanmak için ne yapmam lazım google'a kayıt ettim yeterli olurmu sizce ?
  • 02-02-2010, 21:53:12
    #2
    Hocam, Bir kere hit için aslında isim ile içerik tamamen yanlış gözüküyor.Örneğin bir arama yaparken sonuç çıkar ama Örneğin DW dersleri takip etmek için vatanay aklıma gelmez aslında daha güzel Günümüz ve Ülkemizde haberleri kendince yorumlıyabilirsiniz yada güzel haber sitesi tarzında olabilir.

    Yada Teknolojiyle derslerle ilgileneceksenizde domainizi adını değiştirmenizi önerim
  • 02-02-2010, 21:57:57
    #3
    Aslında amacım sadece ders değil genel olarak bir blog yapmak.
    Bu tarz bloglara göz atarsak çoğu kişinin ismini yada soyismini koyduğunu görebiliriz bence tutacaksa isimden değil içerikten tutar.
    Bu arada biraz aceleci davrandım galiba çünkü daha sitemi açalı 3 gün olmadı
  • 02-02-2010, 21:58:52
    #4
    Hocam,madem cevabı biliyorsunuz o zaman bekleyin ve görün
  • 02-02-2010, 22:29:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    siteniz gerçekten güzel olmuş elinize sağlık
  • 02-02-2010, 23:03:05
    #6
    Ama en azından isimden değilde başka yollardan nasıl bir çözüme ulaşabilirim onu merak ettiğim için sormuştum ki,ismin çok önemli olmadığını bence herkes farkında ki vatanay'da öyle akılda kalmayacak bişey değil bence;
    bu arada teşekkür ederim ugurbuxx
  • 02-02-2010, 23:04:54
    #7
    Kırmızı beyaz bi tema süper olurdu bence. Ellerinize sağlık.başarıalr dilerim.
  • 03-02-2010, 03:36:34
    #8
    Teşekkür ederim arkadaşlar
    bu arada kırmızı beyaz temanın altından kalkamam tamamen içeriği saptırabilirim onun için o tarafa yönelmek şu anda aklımda değil
    ileride belki başka bi sitede