• 28-01-2010, 21:32:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Sivaslıların yeni mekanı olan sivas facebook açılalı henüz 1 hafta bile olmadan ekşi sözlüğe konu oldu

    sozluk.sourtimes.org sivasfacebook

    Sivasfacebook.com
  • 28-01-2010, 22:28:06
    #2
    Bende Sivaslı olarak hemşerilerimizi davet ediyorum.
  • 28-01-2010, 22:29:21
    #3
    Facebook bu domaini görmesin
  • 28-01-2010, 22:33:49
    #4
    Bence facebook'a özenmek yerine değişik social engine teması kullanıp farklı domainlerde açsaydınız daha güzel olurdu

    Mesela; SNetwork , Sivas Network , social network , student network gibi gibi...
  • 28-01-2010, 23:02:04
    #5
    nagodre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Sivaslı olarak hemşerilerimizi davet ediyorum.
    eyw.

    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook bu domaini görmesin
    sonuç olarak kocaman sivas yazıyor facebook özlük haklarını korumak için dava açsa bile birşey yapması düşük ihtimal aldatıcı değil yani "faceebook,ffacebook,faccebook" vs vs gibi değil öyle olsaydı tamam sıkıntı olabilirdi ama domain çok açık sivasfacebook


    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence facebook'a özenmek yerine değişik social engine teması kullanıp farklı domainlerde açsaydınız daha güzel olurdu

    Mesela; SNetwork , Sivas Network , social network , student network gibi gibi...
    sade olması taraftarıyız kişi kendine özel tema ayarlıyabiliyor, saymış olduklarınız biraz bizim insanımıza yabancı network'un anlamını kaçtane insanımız bilirki ama facebook desen hiç birşey demese ismail yk'nın yeni parçası der
  • 29-01-2010, 00:15:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Logo için Klavika Bold fontunu kullanabilirdiniz.
  • 29-01-2010, 00:25:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bence de facebook gormesin sonunda kelimeleri geciyor asıl sivasfaceeboook olsa birşey yapamaz bir güzel içinde facebook var
  • 29-01-2010, 00:29:28
    #8
    Ekşi sözlük'te 9.000.000 dan fazla entry olduğunu düşünürseniz çok sıradan bir olay.
  • 29-01-2010, 01:01:46
    #9
    ArchBishop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo için Klavika Bold fontunu kullanabilirdiniz.
    Teşekkürler, deniyeceğim.

    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence de facebook gormesin sonunda kelimeleri geciyor asıl sivasfaceeboook olsa birşey yapamaz bir güzel içinde facebook var
    Belki facebook tarzı ama şöyle düşünün yuzkitabi.com diye Türkiye'de meşhur bir site açıldı. Ve dünyaya sesini duyurdu ama ingilterede buna benzer englandyuzkitabi.com diye bir site daha açıldı bu nekadar karışıklığa yol açabilirki?
    Sonuç olarak serbest piyasa diye birşey var