Yönetici olduğum teknotr'de seçim anketi hazırlanmıştır 2011 seçimi için gündem bu kadar yoğunken bende konu açayım buradada dedim. oy kullanmak için üye olmaya gerek yok misafirlerde oy kullabiliyor.

http://www.tkntr.net/anketler/147197...erirsiniz.html

bu konuyu lütfen siyasete dönüştürmeyelim ki kapanmasın