• 20-05-2007, 12:04:38
    #1
    Tüm Malatyalıları bekliyoruz....

    Tıkla
  • 20-05-2007, 12:19:40
    #2
    sadece haber sitesi olarak kalsa daha güzel olurdu forum grafikleride güzel bende sitemde forum ilave ettim tabi herkez gibi alışkanlık oldu forum olmayınca olmayacakmış gibi bir his doğuyor artık
  • 20-05-2007, 14:54:51
    #3
    Sitenin temasının tüm gifleri benim premium temama aittir.Temayı yapan arkadaş temanın sol alt köşesine images by Haylazturk.com yazmıştı.Ama görüyorumki bazı kurnaz arkadaşlar orayı dğeiştirip kendilerine mal etmişler.

    Ne diyelim.göz var nizam var herkes biliyor kimin olduğunu.
  • 20-05-2007, 17:56:35
    #4
    haylaz tema konusunda seni tebrik etmek lazım hoş olmuş bi temada bana yapsana otomobil teması güzel bişi ama ben smf kullanmıyom haberin olsun
  • 20-05-2007, 18:06:09
    #5
    ana sayfa çok karışık forumunda kötü bir yanı yok hayırlı olsun
  • 23-05-2007, 12:42:16
    #6
    teşekkürler. Haylaz arkadaştan özür diliyorum en kısa zamanda ekleyeceğim oradaki ismi. Kendime mal ettiğimden değilde işte zaten yerel bir site. tekrar özür düzeltilecektir... Ana sayfa öylesine atıldı. ancak fırsat buldum boş olmasın diye güzel birşeyler yapıcam inş.
    teşekkürler...