• 20-01-2010, 15:22:39
    #10
    bende çok sevmiyorum ama yurtdışındada birşeyler yapabilir gibi.
  • 20-01-2010, 20:40:26
    #11
    dursy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende çok sevmiyorum ama yurtdışındada birşeyler yapabilir gibi.
    Yurtdışı konserleri bu sene başlayacak.
  • 20-01-2010, 23:49:49
    #12
    Bende pek sevmem kendilerini ama site güzel olmş başarılar.
  • 21-01-2010, 01:02:36
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sağlam site, başarılar.
  • 21-01-2010, 03:10:52
    #14
    Bu sitenin hayko cepkinin resmi fan sitesi olduğunu bilmiyordum açıkcası ve mert güner adlı bir arkadaş maddi destek talep etmişti yetkili vasıtasıyla ama olumlu cevap alamayınca yanlış hatırlamıyorsam domainler suspende çekilmişti.

    Ve hayko cepkini çok seviyorum alanında ve konumunda yerli yerinde ilerliyor umarım daha önce davut güloğlu gibi piyasada gündeme gelmek isteyen sanatçılar tartışma platformu yaratmaz.
  • 21-01-2010, 03:18:37
    #15
    Hayırlı olsun flash güzelmiş
  • 21-01-2010, 18:05:15
    #16
    Sitede virüs uyarısı veriyor. Bilginize...
  • 21-01-2010, 18:08:43
    #17
    Söylediği ilahi çok hoşuma gitmişti bu arada sizin hayko ile ne gibi bir bağlantınız var?
  • 21-01-2010, 18:11:05
    #18
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ataklanmis site uyrai veriyor ve domain guzel albumun geliyor olmasi kadar