Alın işte buda kişisel ((: - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alın işte buda kişisel ((:
14
●
737
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Alın işte buda kişisel ((:
1
2
17-01-2010, 16:33:09
#1
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Herkesin var benim niye yok
Sinan
Arkadaşlar
Hakkımda
Yorumlarınızı bekliyorum (:
17-01-2010, 16:34:50
#2
HititAjans
Misafir
Bir bu eksikti
17-01-2010, 16:35:06
#3
beachturk
tema ile biraz daha oynamanızı tavsiye ederim çok amatör duruyor.
saygılar
17-01-2010, 16:39:19
#4
Bymstr
Hayırlı Olsun Hocam,Önerim;Daha Sağlam Bir Tema Kullanılabilir
17-01-2010, 16:56:36
#5
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir bu eksikti
Eksik kalmasın dedim
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tema ile biraz daha oynamanızı tavsiye ederim çok amatör duruyor.
saygılar
Header'da değişim yapıcam.
Bymstr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun Hocam,Önerim;Daha Sağlam Bir Tema Kullanılabilir
Temayı geliştiricem teşekkürler
17-01-2010, 17:25:19
#6
Akif95
başka eksiğimiz kaldı mı
17-01-2010, 17:53:37
#7
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
Akif95 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başka eksiğimiz kaldı mı
Olmamı
17-01-2010, 17:55:55
#8
AVON
Üyeliği durduruldu
güzel olmuş
18-01-2010, 02:53:37
#9
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
AVON adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel olmuş
eyv
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler