Alın işte buda kişisel ((:
14
●737
- 18-01-2010, 10:58:02Üyeliği durdurulduSaolasın hacıEmrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koptum bende o resmeXdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2010, 02:49:01Bende geçen bi adam gördüm bi gözü kahverengi diğeri de kahverengi çok şaşırdım

Site güzel olmuş yanlız şu Top kısmındaki rengi biraz daha koyulaştırırsan yani koyu mavi yaparsan daha güzel olur. Yada Siyah yazı rengi yerine orada beyaz veya başka bi renk kullansan daha iyi olur. Yazı kayboluyor çünkü. - 19-01-2010, 02:49:56Üyeliği durduruldubende bi adam gördüm canı sıkılan_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hassikome böle bi espri olamaz
Dikkate alıcam hacı önerini