• 14-04-2010, 17:05:03
    #10
    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Tasarım versiyon 2.0'a geçiş ve implementasyon çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor.

    Şuan private beta testleri aşamasında, önümüzdeki hafta içinde public beta'ya açmayı düşünüyorum. Bu noktadan sonra tekrar sizlerin düşüncelerinize ihtiyaç duyacağız.

    versiyon 2.0 ile ilgili bir screenshot'ı sizinle paylaşmak istiyorum.
  • 15-04-2010, 18:45:39
    #11
    Çok güzel gerekliliği olabilecek bir site başarılar dilerim.