• 12-01-2010, 20:24:50
    #10
    hayırlı olsun
  • 12-01-2010, 21:35:09
    #11
    net0019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş, elinize sağlık. Kırık linkler falan var ama düzelir heralde.
    Rewrite engine'im patlamış, düzeltildi..
    kalkıpta rewrite engine' i de kendin yazarsan olcağı bu

    alsında kırık link yok..
    Uyardığınız için teşekkür ederim...
  • 12-01-2010, 21:43:51
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel olmuş başarılar
  • 13-01-2010, 12:15:12
    #13
    oyunları kendiniz mi yazdınız ?
  • 13-01-2010, 12:19:52
    #14
    güzel site olmuş hayırlı olsun
  • 13-01-2010, 12:22:22
    #15
    Amacına uygun site olmuş, tebrikler ve başarılar.
  • 13-01-2010, 12:24:04
    #16
    Çok Beğendim Hayırlı Olsun
  • 13-01-2010, 13:22:40
    #17
    NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyunları kendiniz mi yazdınız ?
    Hayır kendim yazmadım...
    oyunları tükçeleştirip koyacagim zaman buldukca..

    Herkese teşekkürler değerli görüşleri için...
  • 13-01-2010, 15:22:23
    #18
    güzel olmuş bencede hayırlı olsun