• 08-01-2010, 16:24:17
    #1
    http://www.maranki.nl

    sitem nasil olmus sizce.
    Tema ve renkler uygunmudur.

    Cevaplar icin tesekkurler
  • 08-01-2010, 17:00:24
    #2
    Açık konuşmak gerekirse domain berbat.

    Site de idare eder.
  • 08-01-2010, 17:05:57
    #3
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık konuşmak gerekirse domain berbat.

    Site de idare eder.
    nl domain neyi berbat sorabilirmiyim ?
  • 08-01-2010, 17:15:14
    #4
    .nL berbat demedim. Sadece şifalı bitki dersi veren birinin soyadını alıp, domain Reg.'leme açısından belirttim.

    Görüşüm bu.
  • 10-01-2010, 00:35:31
    #5
    menü'de anasayfa yazsaydın daha iyi olurdu
  • 10-01-2010, 00:39:06
    #6
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .nL berbat demedim. Sadece şifalı bitki dersi veren birinin soyadını alıp, domain Reg.'leme açısından belirttim.

    Görüşüm bu.
    O soyadı berbat dediğin kişi Tv kanallarına çıkmış birisi.
    Şifalı bitkilerde de oldukça iyi birisi sizce bunun nesi berbat?
    Google Trends : http://www.google.com/trends?q=maranki

    Hayırlı Olsun Kardeşim siten güzel olmuş
  • 10-01-2010, 00:45:27
    #7
    Newsweek de bir ara bu adamın sahtekar olduğu konusunda bir haber okuduğumu hatırlıyorum.Tam tarihi bilmiyorum ama bazı bilgilerinin yalnış olduğu falan yazıyordu.tabii ne derece doğru bilemiyorum.