http://www.maranki.nl
sitem nasil olmus sizce.
Tema ve renkler uygunmudur.
Cevaplar icin tesekkurler
maranki.nl |sifali bitkiler
6
●319
- 08-01-2010, 17:05:57nl domain neyi berbat sorabilirmiyim ?SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2010, 00:39:06O soyadı berbat dediğin kişi Tv kanallarına çıkmış birisi.SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şifalı bitkilerde de oldukça iyi birisi sizce bunun nesi berbat?
Google Trends : http://www.google.com/trends?q=maranki
Hayırlı Olsun Kardeşim siten güzel olmuş
- 10-01-2010, 00:45:27Newsweek de bir ara bu adamın sahtekar olduğu konusunda bir haber okuduğumu hatırlıyorum.Tam tarihi bilmiyorum ama bazı bilgilerinin yalnış olduğu falan yazıyordu.tabii ne derece doğru bilemiyorum.