Her siteye girdiğimde tasarımlarımı tekrar tekrar inceliyorum. Sanırım bu işi yapan bir çok firmadan ve şahısdan daha kaliteli işler ortaya çıkarmışım...
Ama benim için üzücü olan ordaki tasarımların %80'inin karşılığını tam olarak alamamdır.
1 haftadır benimle çalışmak isteyen bir çok firmanın tekliflerini değerlendirmeye aldım. 10 firma ile birebir görüştüm diğerleriylede telefon ve mail yoluyla haberleştik. Bunların arasında türkiyede bu alanda isim yapmış büyük ajanslarda var.
Anlayamadığım en azından bu kadar deneyimi olan ve yartıcılığa sahip çalışmalarını beğenip görüşmeye çağırdığınız birisine 1000 lira gibi komik rakamlarla çalışmayı teklif etmek nedendir.
Her nekadar görüşme sırasında belli etmesemde oldukça keyifsiz çıktığım firmalar oldu.
Neyseki hatrı sayılır bir kaç firmadan güzel teklifler aldım ve bugün son görüşmeyi yapıp akşam firmalara kesin kararımı belirteceğim.
Tam 1 haftadır uğraştığım tek iş bu olduğu için neler olup bittiğini paylaşmak istedim ..
Not: bahsettiğim çalışma şekli tam zamanlıdır. freelance anlaşılmasın
Star TV 'nin tasarımı size mi ait

Helal olsun
Sitede gördüğünüz her tasarım bana aittir. Her hangi bir esinlenme veya alıntı yoktur. teşekkürler
Kaliteli tasarımlar ellerinize sağlık
Harika tasarımlarınız var hayırlı olsun

Başarılar dilerim
yorumlar için teşekkürler.