• 07-02-2006, 16:49:15
    #10
    Misafir
    abarttın ehehu
  • 07-02-2006, 16:52:01
    #11
    Misafir
    Abartmadım Valla Doğruyu Söyledim Acıkmıştım Pc başından kalkmak işim gelmedi simit aldım yanınada cay olay aynen anlattığım gibi
  • 09-02-2006, 19:20:43
    #12
    herkesden avatar için özür dilerim gecendede düzelttim sanmışdım düzelmemiş
  • 10-02-2006, 13:22:30
    #13
    Misafir
    Slim_boy adlı üyenin avatarı daha iğrenç yöneticiler görsün gerekeni yapsın, çok ciddi midem bulanıyor; yakesenin avatarı karikatür gibi birşeydi ama bu slim boyun yaptığı ahlaksızlık resmen.