• 19-12-2009, 14:58:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Yeni bir site açtım. Açarken aklıma facebook geldi ve sürekli ana sayfamda ne kadar çok güncelleme ve resim olduğunu farkettim.

    Bunun üzerini açtğım sitede face paylaşılan videoları resimleri yazıları siteme ekliyorum ve gayette güncel içerik bulunabiliyor. Tabi ki ilerleyen zamanlarda başka siteleride kullanabilirim.

    Ayrıca her isteyten kişi üye olduktan sonra kendi paylaşımlarını yayınlabilir.

    Tema olarakta PlusBurakk arkadaşımızın oluşturduğu merak temmasını kullandım.

    Galiba çok konuştum.

    Site Adresi: www.neseligenclik.net

    Sizinde paylaşımlarınızı bekliyor olacağım.

    Okuduğunuz için hepinizine çok teşekkür ederim.
  • 19-12-2009, 15:02:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Site güzel yörünüyor. İnşallah emeklerini karşılığını alırsın
  • 19-12-2009, 15:05:43
    #3
    Hayırlı olsun, güzel olmuş.
  • 19-12-2009, 15:17:40
    #4
    Teşekkürler Arkadaşlar.
  • 19-12-2009, 18:05:00
    #5
    Siteniz güzelmiş. Logodaki yazının karakteri hariç
  • 19-12-2009, 18:10:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzel bir proje. yalnız arkadaşın'da söylediği gibi bir logo lazım size.
  • 19-12-2009, 18:16:07
    #7
    EVet farkındayım. En kısa sürede yenileyeceğim. Teşekkür ederim öberileriniz için.
  • 19-12-2009, 20:37:41
    #8
    güzel düşünce berk abi çok güzel olacak inşallah
  • 19-12-2009, 21:22:05
    #9
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel düşünce berk abi çok güzel olacak inşallah
    saol abicim.