• 21-07-2005, 02:53:03
    #19
    Misafir
    Şu Bilinsinki Bu Herifi Ne Tanırım Nede Savunuyorum.
    Sadece İnsanların Asagılanması Konusunda hassasımdır

    Bıraktıgım izlenim karizmatik olma düşüncesinde birisi olmaksa ben bu işte yokum
  • 21-07-2005, 02:58:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Forumda, Karizmatiklikte senin olsun.

    radminden rica ediyorum beni banlasın
    abisi sen yanlış bişey mi yaptın ki? niye banlasın seni.. demekki gördün benim dalga geçtiğimi sandın ve dolayısıyla hiddetlenme gereği duydun bunda bişey yokki..
  • 21-07-2005, 03:01:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    teessüf ediyorum.. hoşgörü dinini hakedemedik bir türlü hepimizi budizme davet ediyorum.. arınalım tutkularımızdan sinirimizden..
  • 21-07-2005, 03:10:29
    #22
    Misafir
    En İyisi ben saf çocuk olarak yol almaya devam edeyim, en azından beni iyi çocuk olarak anıyorlar..
  • 21-07-2005, 03:19:44
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Mahmet idare edin çocuğu (kızıyor çocuk lafına ama) birazcık aşık ...
  • 21-07-2005, 03:20:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yok abisi idare edecek bişey yokki , yanlış bişey yapmadı sanırım dediğim gibi dalga geçtiğimi sandı o bakımdan bi hiddetlerndi..
  • 21-07-2005, 03:23:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    tamam anlaşıldı... İyiki benim durumumda değilsin esir aldı beni msn de bu şimdi sabah işe gideceğim yaaaa
  • 21-07-2005, 03:40:00
    #26
    Misafir
    ilkay adlı üyeden alıntı:
    tamam anlaşıldı... İyiki benim durumumda değilsin esir aldı beni msn de bu şimdi sabah işe gideceğim yaaaa
    Dinlememek senin elindeydi. Engelleyebilirdin dinlememek için ?
  • 21-07-2005, 19:10:34
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Tamam takılıyorum adamım Sen çetinin sayfayı bitir...