ilkay adlı üyeden alıntı:
tamam anlaşıldı... İyiki benim durumumda değilsin esir aldı beni msn de bu şimdi sabah işe gideceğim yaaaa
Dinlememek senin elindeydi. Engelleyebilirdin dinlememek için ?