• 13-11-2009, 12:56:55
    #1
    Merhaba arkadaslar herkes domain olmaz dedi(wampirler.com) bende yeni bir domain alarak actım webmaster sitesini pek bi fark ne derseniz diger webmaster sitelerinden pek farkı yok bi kaç şey dısında
    örnek olarak kayıt sistemi Herkes yaptıgı işe göre seçebiliyor;



    http://www.webmasterclup.com/

    Yorumlarınızı ve Üyelik Desteklerinizi Bekliyorum

    İyi günler.İyi çalışmalar Herkese
  • 13-11-2009, 13:14:21
    #2
    bad
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayirli olsun, hemen üye oldum.
  • 13-11-2009, 16:05:13
    #3
    astala_orj Üstad İlk Olarak Forum siten Hayırlı Olsun.
    Başarıların Devamını Dilerim.
    Yalniz Benim Görüşüm ve Düşüncem Forum Teması İyi Degil
    Daha Sade Olabilir.
    İçeriklerini Soracak Olursanız İyi Daha da İyi Olabilir..
    Üye Oldum ve Bir Tanede Yorum Yaptım
    Saygılarımla...
  • 13-11-2009, 16:12:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Her şey iyi güzelde " clup " nedir arkadaş?

    club desen değil, kulüp desen değil...
  • 13-11-2009, 17:30:03
    #5
    CnR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şey iyi güzelde " clup " nedir arkadaş?

    club desen değil, kulüp desen değil...
    Yorumlar için tesekkür ederim.

    Domaini alırken b yerine p harfine basmışım

    Üye olan arkadaslara tesekkür ederim.Yorumlarınız ve önerileriniz dikkate alınacaktır.
  • 13-11-2009, 17:44:42
    #6
    başarılar
    temayı degiştirmeni tavsiye ederim
    daha sade olsun bence..
  • 13-11-2009, 20:32:42
    #7
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar
    temayı degiştirmeni tavsiye ederim
    daha sade olsun bence..
    Tema sadeleştirildi.