Merhaba arkadaslar herkes domain olmaz dedi(wampirler.com) bende yeni bir domain alarak actım webmaster sitesini pek bi fark ne derseniz diger webmaster sitelerinden pek farkı yok bi kaç şey dısında
örnek olarak kayıt sistemi Herkes yaptıgı işe göre seçebiliyor;
astala_orj Üstad İlk Olarak Forum siten Hayırlı Olsun.
Başarıların Devamını Dilerim.
Yalniz Benim Görüşüm ve Düşüncem Forum Teması İyi Degil
Daha Sade Olabilir.
İçeriklerini Soracak Olursanız İyi Daha da İyi Olabilir..
Üye Oldum ve Bir Tanede Yorum Yaptım
Saygılarımla...