Merhaba arkadaşlar. webkraliyet.com isimli bir paylaşım sitesi açtık yaklaşık 4 ay önce. henüz yazmaya ve üye olmaya fırsatım oldu. siteyi inceleyip düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
temayı değiştirsen daha hoş olur. çok koyu bir renk ve yazılar belirgin değil.kolay gelsin.iyi bir site olacağı belli.bir de crack yayınlamazsan adsense için de güzel bir site olur.
tema değişimi en yakın zamanda olacak. şu sıralar kişisel sorunlar nedeni ile vakit bulamıyorum. crack ve adsense konusuna hiç girmeyelim google beni yarı yolda bıraktı :O yada ben onu ehehe