neden forum lisanslı mı diye soruluyor anlamadım lisanslı olsa ne olur olmasa ne olur ? sadece sitem budur arkadaslar dedim yorumlarını alayım dedim cok prof. birisi degilim cokda acemi değilim sadece yaptıgım işe bide baska gozlerle bakılmasını istedim sagolsun bazı arkadaslar yorumlarını esirgemediler ...
hersey için teşekkurler...
Forumini
9
●898