• 26-09-2009, 01:19:01
    #1
    Windows Vista driverlarının bulunduğu sitemizin tasarımını yeniledik..
    Sistem ve tasarım hakkındaki görüşlerinizi bekliyoruz..
    vistadriver.net
  • 26-09-2009, 01:55:23
    #2
    sistem güzel tasarım klişe
    ben arama paneli bulamadım ?
  • 26-09-2009, 03:39:30
    #3
    Arama paneli sağ alt köşede.. İlerleyen günlerde indexin ortasına büyük formatta koyucağız arama kutucuğunu.. Teşekkürler üşenmeyip yorumladığın için.. (:
  • 26-09-2009, 03:47:47
    #4
    Güzel olmuş eline sağlık
  • 26-09-2009, 16:57:52
    #5
    EsCTasY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş eline sağlık
    Teşekkür ederim..
  • 26-09-2009, 18:46:36
    #6
    güzel olmus fakat 7 ye doğru geçiş hazırlığı yapın yavas yavas vista kazınacak
  • 29-09-2009, 11:19:44
    #7
    bykarizma07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmus fakat 7 ye doğru geçiş hazırlığı yapın yavas yavas vista kazınacak
    Teşekkür ederim. Wİndows7 driver sitesininde hazırlıklarına başladık.

    Windows7 Drivers