• 12-04-2007, 07:44:05
    #1
    domainde yazanın tersine sitede dersten başka birşey yok
    sitedeki derslerin çoğu alıntı. Değişik olarak sitede uygulamaya yeni başladığımız bir şey var. Çeşitli üniversitelerde okuyan arkadaşları sitede bir araya getirip okuduğu bölümler hakkında paylaşımlar yapılması (ders notları vs.) Şuan 2 bölüm le başladık. Yorumlarınızla dahada geliştirmeye çalışıcam siteyi.

    site linki: DERS

    sizce nasıl olmuş
  • 12-04-2007, 07:53:46
    #2
    sitedeki dersleri alıntı yaptıgınız için google size iyi hit göndermez
    nekadar özgün okadar iyi hit demektir .. Bu zamanda zaten domain ismi fazla önemli değil içerik iyi olsun yetiyor insanlara ..

    bundan sonra kendi derslerinizi eklerseniz başarılı olrusunuz
  • 12-04-2007, 08:04:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel site olmuş tasarım göze hoş geliyor başarılar
  • 12-04-2007, 08:48:45
    #4
    tasarım güzel hayırlı olsun
  • 12-04-2007, 15:44:08
    #5
    teşekkür ederim yorumlarınız için inş dediğiniz gibi başarılı oluruz.
  • 12-04-2007, 16:19:02
    #6
    hayırlı olsun
  • 12-04-2007, 17:38:38
    #7
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    teşekkürler hemşerim
  • 12-04-2007, 22:40:04
    #8
    hayırlısı güzel olmuş ama rainmaks doğru söylüyor özgün içeriğe ihtiyacaın var...
  • 13-04-2007, 00:35:50
    #9
    hem özgün içerik hemde netten alıntı içerik olsa daha iyi olmaz mı acaba. ilerleyen zamanlarda kendi hazırladığım dersleri de koyucam inş.