• 25-11-2009, 22:33:46
    #19
    dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Chrome kullanıyorum. Kayıt olayım dedim;



    bunun yüzünden midir nedir, tıklanacak yerlerin tamamı kapalı.
    evet bende de aynı sorun var.
  • 26-11-2009, 16:46:30
    #20
    siteyi inceleyemedim dostum . tıklanmıyor görünüm olarak tasarımda fark yok defult tema daha güzel yapabilirsin
  • 26-11-2009, 18:32:12
    #21
    hayırlı olsun fakat üye olmayı zorunlu kılma düşüncesi yanlış.ben dolaşmadığım bir siteye şahsen üye olmak istemem o zorunluluğu kaldırsanız bence daha iyi olur..ziyaretçiler böyle durumlar pek sevmez.
  • 25-02-2010, 00:25:28
    #22
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun fakat üye olmayı zorunlu kılma düşüncesi yanlış.ben dolaşmadığım bir siteye şahsen üye olmak istemem o zorunluluğu kaldırsanız bence daha iyi olur..ziyaretçiler böyle durumlar pek sevmez.
    Çokğu sitede bu böyle. Mesajı daha yeni görüyorum Onun için bizdede ziyaretçilere link kapatılması doğal karşılanır düşüncesindeyim