• 13-09-2009, 01:28:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu nick çalınmıştır.Şimdi aldım tekrar hybilisim.com' la hiç bir alakam yoktur.Bütün mesajlar bu şekilde editlenmektedir.
  • 13-09-2009, 10:44:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o benim bildiğim sinerji ama sinerci diyerek siner satan kişi anlamına mı getirmek istediniz?
  • 13-09-2009, 17:47:39
    #3
    hayır hıc alakası yok benım hosuma boyle daha bı guzelgıbı geldı bende boyle bı sansımı deneyım dedım
  • 13-09-2009, 19:38:14
    #4
    Bol şans
  • 13-09-2009, 21:23:12
    #5
    asimus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol şans
    tesekkur ederım kardesım yorumlara devam
  • 30-04-2010, 11:56:24
    #6
    bukadarmı yorum varr
  • 30-04-2010, 18:30:44
    #7
    Güzel bir site. Başarılar.
  • 02-05-2010, 16:56:07
    #8
    Hayırlı olsun
  • 06-05-2010, 11:56:14
    #9
    tesekkur ederım arkadaslar