• 10-09-2009, 15:44:29
    #10
    Sorunsuz bir şekilde açık yani sorun yok şu anda. Yeniden deneyebilirsiniz.
  • 10-09-2009, 15:48:43
    #11
    icemansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke daha güzel bir sistem kursaydınız.Hayırlı olsun.
    site tanıtda daha önce güzel bir dizin sistemi kuruluydu ama forum olduğu kadar tutmuyor böyle daha farklı bir tarz oluyor ve içerisinde acemi webmasterlar için güzel bilgilerde eklenecek. Daha güzel bir sistem bulursak sitetanit.org alan adı altında kurabiliriz ama şuan başka bir planımız yok.
  • 20-09-2009, 19:12:14
    #12
    Hayırlı Olsun
  • 07-11-2009, 17:22:34
    #13
    Z3Ro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun
    Teşekkürler

    ---

    Önce açtığımızda biraz dağınık olmustu. İsteyen istediği kadar üye oluyor, free siteler tanıtılıyordu vs.

    Şimdi daha düzenli olsun diye biraz sıkılaştırdık.

    Web sitenize ait e-posta girmediğinizde onaylanmıyor. Web sitenize ait eposta girdiğinizde ise size aktivasyon maili gönderiliyor ve üye oluyorsunuz
  • 07-11-2009, 17:55:55
    #14
    Hayırlı olsun Atakan başarılar dilerim...
  • 07-11-2009, 18:16:40
    #15
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Atakan başarılar dilerim...
    Teşekkür ederim sağolasın.
  • 07-11-2009, 20:02:00
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Üye oldum, kabul etmemissin. Hangi kritere göre kabul edilmedin anlamadım.
  • 08-11-2009, 09:36:39
    #17
    erdem07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye oldum, kabul etmemissin. Hangi kritere göre kabul edilmedin anlamadım.
    Kusura bakmayın, yukarıdada söylemiştim. Sitenize ait e-posta girilmediğinde kabul etmiyoruz..
  • 06-01-2010, 17:53:15
    #18
    Hangi mail adresiniz ile üye olursanız olun kabul ediyoruz.. Çok fazla yorum geliyordu, web sitenize göre e-posta zorunlu değil artık..