• 05-09-2009, 14:25:14
    #1
    ZeopLan.Com - Yeni NesiL Webmaster Platform'u

    Üye olmanızı rica ediyorum

    http://www.zeoplan.com/
  • 05-09-2009, 14:27:58
    #2
    Hayırlı olsun
    tema uygun değil bence

    vB lisansınız varmıdır
  • 05-09-2009, 14:33:54
    #3
    vB 4 çıkana kadar linsansız

    Yeni tema yazıyorum.

    Teşekkürler
  • 05-09-2009, 15:04:02
    #4
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşında dediği gibi tema gitmemiş.Hayırlı olsun başarılar dilerim.
  • 05-09-2009, 15:14:22
    #5
    SqReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vB 4 çıkana kadar linsansız
    Yeni tema yazıyorum.
    Teşekkürler
    Lisansız mı ? yoksa lisans mısınız?
  • 05-09-2009, 18:39:16
    #6
    Yorumlar için teşekkür ediyorum. ****** arkadaşımızın sayesinde sitemiz lisanslı hâle getirilmiştir.