• 27-05-2025, 20:56:48
    #10
    Sporky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman A101 depo hakkında ufak bir bilgi verebilirim maaş konusunda.
    Kademeler olarak maaş artmakta personel performansı olarak da prim alınmakta. Aylık en düşük 25 en fazla 60'a kadar maaş alabilirsiniz. Selektör'den bahsetmekteyim.
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam o şekilde a101 ücretlerini güncelleyeceğim çok sağolun
  • 27-05-2025, 20:57:11
    #11
    Hocam gözünüzü sevim şu siteye karanlık mod ekleyin bilgisayardan kontrol edince evin ambiyansı gündüz oldu gözlerim şuan kan ağlıyor
  • 27-05-2025, 20:57:57
    #12
    piskopiskos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gözünüzü sevim şu siteye karanlık mod ekleyin bilgisayardan kontrol edince evin ambiyansı gündüz oldu gözlerim şuan kan ağlıyor
    tamamdır hocam en kısa zamanda inşallah
  • 27-05-2025, 21:08:25
    #13
    hitoid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam zamanla geliştireceğiz hem içerik hem de görsel olarak sağolun yorumunuz için
    ne demek başarılar hocam
  • 27-05-2025, 21:16:01
    #14
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne demek başarılar hocam
    Çok teşekkür ederim
  • 27-05-2025, 21:21:20
    #15
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar hocam, siteniz açıkçası biraz göz yoruyor. ama mantık ve içerik anlamında daha iyi seviyelere geleceksinizdir.

    ilgili geliştirmelerden sonra daha iyi seviyelere geleceğinizi umut ediyorum
    Çok teşekkürler değerli yorumunuz için
  • 27-05-2025, 21:47:08
    #16
    Bİlgiler biraz sanki bana ortalama şu alıyordur kıvamında gibi geldi ; doktor maaşına 40k civarı denmiş , sizce bu mümkün mü ?
  • 27-05-2025, 21:48:53
    #17
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bİlgiler biraz sanki bana ortalama şu alıyordur kıvamında gibi geldi ; doktor maaşına 40k civarı denmiş , sizce bu mümkün mü ?
    Evet hocam haklısınız chatgpt verilerinde sorun var içerikleri silip tekrar oluşturacağım sağolun teşekkürler
  • 01-06-2025, 17:12:10
    #18
    Web sitesinin mobil görünümünde yazılar kaymış, ancak genel olarak site güzel ve geliştirilmeye açık. Başarılar dilerim.