• 26-08-2009, 03:36:43
    #1
    Merhaba,
    Atv ekranlarında yayınlanmaya başlayan Es Es Dizisi için bir site kurdum.
    Adres: Es Es Dizisi
    Her türlü olumlu/olumsuz eleştiri, yorum, öneriye açığım
  • 26-08-2009, 03:37:40
    #2
    Platin üye
    Diziyi takip ediyorum. Bakayım siten iyi ise sizden devam ederiz
  • 26-08-2009, 03:40:45
    #3
    rakip olduk desene bende diziyi takip ediyodum aklimda hiç fan site kurmak yoktu.
    dedim farkli bi projeye giriyim fan site kuruyum.
    domaini bügün regledim temasini felan ayarladim kurdum indexlenmiş
    hadi bakalim
    sen şuan ana kelimede 1'cisin yetişebilicekmiyim sana görücez bu ara hitin ne şuan?
  • 26-08-2009, 03:49:05
    #4
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rakip olduk desene bende diziyi takip ediyodum aklimda hiç fan site kurmak yoktu.
    dedim farkli bi projeye giriyim fan site kuruyum.
    domaini bügün regledim temasini felan ayarladim kurdum indexlenmiş
    hadi bakalim
    sen şuan ana kelimede 1'cisin yetişebilicekmiyim sana görücez bu ara hitin ne şuan?
    domaini 11'inde reglemiştim sanırım wordpress kurup bırakmıştım (senin açtığın bir konu vardı tembellik üşengeçlikle alakalı aynı durum)

    sonra bir bakayım dedim google o haliyle indexlemiş ve ilk sıralardaydı "es es dizisi" şeklinde aratınca ve 800 küsür ziyaretçi almış o gün. neyse içerik eklemeye başlarım dedim yine geçti aradan 1 hafta. 2 gün önce artık adam akıllı uğraşayım dedim temasını hallettim dün de (salı) içerikleri girdim. linkler ekledim etrafa pingledim bolca. google sağolsun indexleri çıkardı ve çoğunluğu akşam olmak üzere 1500'e yakın ziyaretçi geldi dün için. ve bugün saat şu an 3:48 toplam ziyaretçi 500'ü geçmiş durumda ne çılgın insanlar var yahu gecenin köründe "es es" şeklinde aratıyorlar.
  • 26-08-2009, 03:51:10
    #5
    hadi bakalim seni geçersem kusruma bakma işin şakasi hayırlı olsun güzel site muziği felan senden [ç]aldim kusursa bakma
  • 26-08-2009, 03:55:18
    #6
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi bakalim seni geçersem kusruma bakma işin şakasi hayırlı olsun güzel site muziği felan senden [ç]aldim kusursa bakma
    (ç)al canım ne olacak. sanki müziği ben mi yaptım

    bu arada "sen şuan ana kelimede 1'cisin" demişsin ya hangi kelime o?

    ayrıca not: seo konusunda başarılıyımdır. site içi optimizasyon tamam sayılır. etraftan link de toplarsam geçen çıkabilir mi bilmiyorum

    (senin domainin hangisi)
  • 26-08-2009, 04:13:30
    #7
    Güzel site olmuş
  • 26-08-2009, 04:23:52
    #8
    Dizinin çekildiği yeri biliyorum.
    Rakip olsam mı bi site açıpta

    Şaka bir yana dizi İstanbul Fatih'te çekiliyormuş bizim eski mahallede
    Kariyeden aşağı inerken eğrikapı diye biyer var oralarda çekiliyor.

    Hanginiz İstanbul'daysa gitsin adamlarla tanışsın resim röpörtaj
  • 16-09-2009, 22:19:33
    #9
    sitenin son durumu hakkında bilgi vereyim.

    eskişehirspor ve es es dizi sitelerini geçerek es es aramasında 1. sıraya çıkmıştır.

    ayrıca 2 senedir site işlerindeyim hiç saldırı almamıştım ilk saldırılarımı da bu siteyle aldım allah belanı versin kıskanç herif 2 gün kapalı kaldı site