• 18-08-2009, 19:01:22
    #1
    Hobi amaçlı açtığım 2007 den itibaren yayında olan kişisel sitem metaliaz.com un arayüzünü değiştirdim. Bir kaç yeni modül ekledim. Sitede kafama ne eserse onu yazıyorum. Bu benden olur, webmaster dünyasından olur, içkilerden vs.. olur kafama göre...
    Kişisel sitem olduğu için istediğim gibi yaptım, diğer klişe site tasarım ve renkşerinden farklı siyah beyaz çalıştım, sadece fotoğraflar bölümünü renklendirdim.

    Sizdende ricam sitemi dilediğiniz gibi eleştirin, önerilerinizide eksik etmeyin.

    www.metaliaz.com

    PS: Site tasarımı ve cms'i tamamen bana aittir.
  • 20-08-2009, 18:08:37
    #2
    Çakma r10 sitesi bile çılgınlar gibi yorum alıyor en azından 1 eleştiri yapaydınız arkadaşlar
  • 20-08-2009, 22:47:36
    #3
    Cidden acaip hoşuma gitti tebrik ederim, sponsorlar güzelmiş
  • 21-08-2009, 20:28:09
    #4
    Yorum için teşekkürler !