• 24-03-2007, 00:25:33
    #1
    blog dağıtım scripti yazdım kendi çapımda. az önce bitti ( galiba )
    aelz.net/kullanıcıadı şeklinde bloga sahip olunuyor. fazla bir özelliği yok gerçi. blog için klasik olan yazı ekleme, yorum yapma, kategori ekleme, bağlantı ekleme özellikleri var ve anket eklemeyide koydum.
    şimdilik sadece bir tane tema var ama devamlı eklenecek. bi 100 tane falan yapınca dahada iyi olur sanırım.
    Ücretsiz Site Aç !

    örnek blog,
    wonderone
  • 24-03-2007, 00:28:30
    #2
    asp ile bir yerlere gelinmez dyenlere kapak olsun bunlar Güzelolmuş gayet
    db olarak mysql mi mssql mi kullandın ?
  • 24-03-2007, 00:30:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kardeş bunu sen yazdıysan eğer helal olsun diyorum bravo birazda tasarım olursa varysa benim için bir numaları sitedir blog çapında başarılarının devamını dilerim
  • 24-03-2007, 00:32:20
    #4
    eheh eyw. rainmarks mssql kulandım daha mysql e hiç başlamadım
    teşekkürler efsane tasarım olacak inş.
    yapılış süresi 4 gün tasarımda bu kadar olsun eheh

    en az 100 tema yapacam inş.
  • 24-03-2007, 00:37:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yolun açık olsun ama mssql sorun olmasın dikkat et
  • 24-03-2007, 00:50:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cok güzel olmuş ellerine sağlık.eksik yonlere gelince : kullanici yönetim panelinden mesaj düzenleme kategori düzenleme.kategorideki mesajlari başka kategoriye aktarma.online üyeler.en çok okunan yazılar.eğer başka temalarda olacaksa kullanici panelinden baska temalara bakabilme ve temayı kullanabilme gibi.suan aklıma gelen diğer özellikler.
  • 24-03-2007, 00:51:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok hoş olmuş. Eline sağlık.
  • 24-03-2007, 00:51:59
    #8
    DenizFeneri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok güzel olmuş ellerine sağlık.eksik yonlere gelince : kullanici yönetim panelinden mesaj düzenleme kategori düzenleme.kategorideki mesajlari başka kategoriye aktarma.online üyeler.en çok okunan yazılar gibi.suan aklıma gelen özellikler.
    bismillah 4 gunluk bir zamanda yapılmış olsun dimi
  • 24-03-2007, 00:54:57
    #9
    Misafir
    mssql neden sorun olsunki aspscriptte mssql mysqlden daha verimli.

    bu arada çok iyi olmuş vedat başarılar.