mekatronik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha iyi projelerde kullanabilirdi diye düşünüyorum hayırlı olsun sitesi
aynen bende olsayı bu isim cok farklı bir porjede kullanırdım yazık ediyorlar böyle isimlere