ilk mesajın reklam amaçlı gelmemessindir umarım neyse siten tam türkçe degil herhalde haber sistemi vivvo kulanıyorun biraz daha şık bi tasarım olabilirdi
kardes reklam amacli degil aksine bu sitede degerli webmasterlar var
onlarin degerli görüslerini almakti evet site biraz almancaya kaciyor
cünkü ben almanyada yasiyorum neyse sucu ihsan ettiysek affola!!!
bu arada sitemin htini nasil arttirabilirim!!!