• 19-07-2009, 15:25:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar daha önce mrsyst3ms.com olarak bu konuda kişisel bloğumu duyurmuştum fakat jettasarım madurlarından birisi olarak domainimde gitti ve nuriuyar.com üzerinden elimde bulunan yarım kalmış bir yedekle devam etmek istedim yeni kişisel adresim isim soyisim'den oluşan bir domain olsun istdiğim ve nuriuyar.com olarak aldım tema olarakta anarschi arkadaşımızın v5 temasını kullandım ve üzerinde editlemeler yaparak oluşturdum yorumlarınızı bekliyorum.
    http://www.nuriuyar.com
  • 19-07-2009, 15:32:06
    #2
    Güzel Site Olmuş Tebrik Ederim
  • 19-07-2009, 15:47:34
    #3
    Korsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Site Olmuş Tebrik Ederim
    teşekkürler beğendiğinize sevindim
  • 19-07-2009, 15:49:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ie6 baya sorunlu bir tema.Grafikler basit olmuş daha güzelini yapabilirsin.
  • 19-07-2009, 16:06:52
    #5
    baristekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ie6 baya sorunlu bir tema.Grafikler basit olmuş daha güzelini yapabilirsin.
    ie6 kullanan kullanan kalmadı diye biliyordum demekki hala varmış grafik konusunda sanırım ie6dan baktığınız için öyle gördünüz yorumunuz için teşekkürler.
  • 19-07-2009, 16:18:20
    #6
    Hayırlı olsun, temanız çok hoş bu arada
  • 19-07-2009, 16:26:50
    #7
    ThirtySeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, temanız çok hoş bu arada
    teşekkür ederim sağolun