Merhaba arkadaşlar daha önce mrsyst3ms.com olarak bu konuda kişisel bloğumu duyurmuştum fakat jettasarım madurlarından birisi olarak domainimde gitti ve nuriuyar.com üzerinden elimde bulunan yarım kalmış bir yedekle devam etmek istedim yeni kişisel adresim isim soyisim'den oluşan bir domain olsun istdiğim ve nuriuyar.com olarak aldım tema olarakta anarschi arkadaşımızın v5 temasını kullandım ve üzerinde editlemeler yaparak oluşturdum yorumlarınızı bekliyorum.
http://www.nuriuyar.com
Nuriuyar.Com Kişisel Blog
6
●327
- 19-07-2009, 15:47:34teşekkürler beğendiğinize sevindimKorsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2009, 15:49:05Üyeliği durdurulduie6 baya sorunlu bir tema.Grafikler basit olmuş daha güzelini yapabilirsin.
- 19-07-2009, 16:06:52ie6 kullanan kullanan kalmadı diye biliyordum demekki hala varmış grafik konusunda sanırım ie6dan baktığınız için öyle gördünüz yorumunuz için teşekkürler.baristekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2009, 16:26:50teşekkür ederim sağolunThirtySeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle