• 23-05-2009, 14:16:12
    #10
    yukardaki arkadaşın dediği gibi wm konularını sil bence. genel foruma çevir. daha iyi iş yapar. kopyala yapıştırla wm sitesi tutturmak akıl işi değil.
  • 23-05-2009, 15:51:10
    #11
    Düşünücem
  • 23-05-2009, 16:07:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşların dediklerine katılıyorum genel foruma çevirirsen daha iyi iş yapar bir wm sitesi yapacak kişinin geniş ve tecrübeli bir kadrosu olması gerekiyor sanırım buda sizde yok. hayırlı olsun..
  • 23-05-2009, 19:25:27
    #13
    Yorumlar İçin Saolun
  • 23-05-2009, 19:50:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Forum tasarım anlamında çok hoş olmuş. İçerik anlamında ise genel bir forumdan pek farkı yokmuş gibi...
  • 23-05-2009, 19:57:05
    #15
    Yorumun İçin Saol Foruma Karışmış Bir Site Oldu
  • 24-05-2009, 11:19:04
    #16
    Hmm Tema Güzel kategoriler r10
    Başarılar
  • 24-05-2009, 12:19:15
    #17
    Kategoriler R10 Değil Sadece Arama Motorları Yeri Öyle

    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda gördüğüm en kaliteli site!

    Ayrıca kategoriler de R10 a hiç benzememiş!
  • 24-05-2009, 12:25:15
    #18
    Yaş: 15+Üzerinden bir 5-6 sene daha geçseydide,sonra açsaydınız webmaster sitesi