ForumFeym - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ForumFeym
8
●
586
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
ForumFeym
18-02-2007, 02:32:48
#1
Dark_Raider
merhaba.
ForumFeym | Kaliteli Ekip, Kaliteli Paylaşım
Görüş öneri eleştiri bilhassa desteklerinizi bekliyorum
Teşekkürler.
18-02-2007, 02:37:46
#2
STI
adsenseden banlanman için gerekli ögeler iceriyor onlara dikkat etmelisin.Üst taraf fena olmamıs.
18-02-2007, 02:39:24
#3
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
üst taraf benimde hoşuma gitti ama forum ana sayfa seçeneklerinden konu görünüm uzunluğunu kısalt yana kaydırmış forumu
18-02-2007, 02:40:21
#4
Black1
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üst taraf benimde hoşuma gitti ama forum ana sayfa seçeneklerinden konu görünüm uzunluğunu kısalt yana kaydırmış forumu
bende forum tam oturmuş ne güzel dıyodum ekrana
19 inchte
18-02-2007, 02:41:16
#5
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
fakirliğin gözü kör olsun 17 deyiz biz hala
18-02-2007, 15:19:29
#6
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
gayet güzel...
22-02-2007, 22:50:38
#7
Dark_Raider
Teşekkürler arkadaşlar..
İnş. Daha ileriye..
22-02-2007, 22:59:38
#8
AoKs
Üyeliği durduruldu
Üst Taraf Smooth Blue Temasından Yürütülmüş
Ama Denizfeneri Hoş...
24-02-2007, 12:40:18
#9
Dark_Raider
Arkadaşlar bunların dışında önerilerinize muhtacız..
Yeniyiz nede olsa kafamız olanlar var büyümek için ama sizin önerilerinize çok ihtiyacımız var..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler