• 14-05-2009, 18:28:59
    #10
    merhaba sanik güzel bir site hayırlı olsun.
  • 14-05-2009, 19:03:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    tşkler papagan33
  • 14-05-2009, 19:35:33
    #12
    Güzel olmuş..Beşiktaşımıza yakışır ( bu arada beşiktaşlımısın tam emin olamadım )
  • 14-05-2009, 20:00:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    evet beşiktaşliyimdir
  • 15-05-2009, 12:14:45
    #14
    Güzel site
  • 15-05-2009, 12:34:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    tşkler yorumlarınız için
  • 15-05-2009, 12:53:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun siteniz şampiyonluk öideoları görmek isteriz sitenizde
  • 15-05-2009, 22:32:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tşkler şampiyonluk videolarinada eklicemiz zaman olacak