arkadaşlar mardin katliamı beni derinden üzdü.Onun için bu blogu açmış bulunuyorum.Bu olay beni de derinden üzdü ben de bunu yapanların en ağır biçimde cezalandırılmasını istiyorum diyorsanız yorumlarınızı yollayarak düşüncelerini belirtin.Teşekkürler.
mardinkatliami.blogspot.com
mardinkatliami.blogspot.com
2
●419