• 25-04-2009, 21:19:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan için kendim yazıyorum hocam.
  • 26-04-2009, 03:12:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    O zaman güzel, Mathworks'ün kendi kaynaklarını da uygun şekilde derleyebilirsen, sanırım Matlab'in hakkını verebilirsin.

    Güzel ama pahalı program

    Kolay gelsin.
  • 01-05-2009, 18:50:24
    #12
    Mesleğim gereği kullanıyoruz işte. Ordan biliyorum zaten.
  • 01-05-2009, 19:04:05
    #13
    Sağ sidebar bölümünü biraz doldurmalısın.
    Hayırlı olsun
  • 09-05-2009, 20:40:59
    #14
    Hayırlı olsun, faydalı bir kaynak gerçekten.

    Değerini mühendisler daha iyi anlar böyle şeylerin.
  • 09-05-2009, 20:52:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş..Bende Cad/cam ile ilgileniyorum.İmzamdakide benim sitem.
  • 09-05-2009, 21:30:41
    #16
    Hayırlı olsun. Faydalı bir site olacağına eminim. kullanmayalı uzun zaman oldu gerçekten güzel şeyler yapılabiliyordu.
  • 10-05-2009, 01:59:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun güzel olmuş
  • 26-09-2014, 17:47:04
    #18
    site açılmıyor. Açılan güzel siteler var mı?