• 10-04-2009, 17:42:24
    #1
    bu gün işler çok yoğun değildi, bende bir site kurayım dedim önceki projeler gibi yarım kalmaz inşallah... 100 Kanguru
  • 10-04-2009, 21:45:17
    #2
    başarılarınızın devamını dilerim iiy çalışmalar güzel bi site
  • 10-04-2009, 21:51:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ne projesi hocam, ben bi proje göremedim
  • 10-04-2009, 22:20:20
    #4
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne projesi hocam, ben bi proje göremedim
    öncekiler projeydi canım...
  • 11-04-2009, 15:23:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Anladım, ama hç bi proje yarım kalmaz siz bırakmadığınız müddetçe diye düşnüyorum..

    Bugün açtınız 2 gün sonra ilgilenmeyecekseniz buda önceki projeler gibi olur hocam

    ( Bu arada hemşeri çıktık Konya doğumluyum bende )
  • 11-04-2009, 18:16:46
    #6
    konyalı değilim gönenliym ben ama evet artık konyalı oldum sanırım