Evet arkadaşlar bir arkadaşın sitesi ben teknik sorumlukuğunu yapıyorum
..:: GNCYSM ::.. GENÇYAŞAM.NET Yeni Paylaşım Siteniz. bir yorum yaparsanız seviniriz...
TEYAP (THE INTERNATIONAL UNIVERSITY Türkiye Temsilciliği) Forumu
GençYaşam.Net
3
●467
kızma ama hazır kodlama ile yapılmış şeyler nasıl olabilir.