• 03-02-2007, 18:49:34
    #1
    Evet arkadaşlar bir arkadaşın sitesi ben teknik sorumlukuğunu yapıyorum

    ..:: GNCYSM ::.. GENÇYAŞAM.NET Yeni Paylaşım Siteniz. bir yorum yaparsanız seviniriz...

    TEYAP (THE INTERNATIONAL UNIVERSITY Türkiye Temsilciliği) Forumu
  • 05-02-2007, 00:38:23
    #2
    arkadaşlar bir yorum yahu...
  • 05-02-2007, 08:54:29
    #3
    Burdaki herkes forum tanıtımlarına bişeyler yazmaktan bıktı usandı.
    Yorum bekleme.
  • 05-02-2007, 09:21:31
    #4
    Ben yaziyim.
    "Forum işte yahu!"
    kızma ama hazır kodlama ile yapılmış şeyler nasıl olabilir.
    Ama tema için söyleyeyim rekler hos değil çok açık bence.
    saygılar..