Tasarım daha güzel olabilirdi. Renklerin uyumu hiç iyi değil

Başarılar.
Arkadaşlar , yorumlarınız için teşekkür ederim. ßen web tasarım firmasında 2-3 ay önce stajer olarak çalışmaya başladım. Yeni yeni kendimi geliştiriyorum , inşallah ileride çok daha iyi şeyler yapacağım.
Yeni öğrendiğim için bu bile bana çok zor geliyo.
Wordpress kurup iyi bi tema ile güzel şeyler olurdu ama ben hepsini kendim yapmak istiyorum. Yani şimdi bunu A'Z ye ben tasarladım
Önerileriniz olursa sevinirim.