• 20-03-2009, 12:10:27
    #1
    merhaba arkadaşlar
    sitemin daha önce konusu vardı ama yeni arayüz ile yeni başlık açmak istedim.Çünkü tasarım ve altyapı çok değişti yeni fikir ve düşünceleri almak istiyorum.
    Scripti.Org | ücretsiz script indir, php script indir, asp script indir, scripti
    bunlarda bir önceki versiyonları
  • 20-03-2009, 12:24:07
    #2
    kardeş yeni arayüz bence eskisinden çok daha güzel olmuş inşallah dahada süper olacaktır
  • 20-03-2009, 14:53:39
    #3
    sitenin felegi dönmüs ie de sorunlu calısıyor firefoxdada sorunlu :S
  • 20-03-2009, 15:08:10
    #4
    Vallahi bende sorunlu dostum buyur birde sen bak firefoxda böyle çıkıyor.

  • 20-03-2009, 17:32:28
    #5
    düzelmiş olması lazım.
  • 20-03-2009, 18:32:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HayırLı olsun.


    Ancak renkler mavi olursa daha iyi olur diye düşünüyorum.
  • 22-03-2009, 11:47:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sitenizin ziyaretcilerinden birisiyim gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorsunuz
  • 22-03-2009, 12:20:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    v2 deki renkler daha güzeldi

    genede başarılar
  • 22-03-2009, 14:09:33
    #9
    bu arayüz daha güzel olmuş.