• 27-01-2007, 19:58:59
    #19
    Lisans aldınız mı peki forumunuza ?
  • 27-01-2007, 20:08:23
    #20
    tema berbat
    sade ve daha güzel bir tema tavsiye ederim.
  • 27-01-2007, 20:11:42
    #21
    evet şahsen vbulletin.org u tercih ediorum bende
    bu arada stede değişiklikler olmuş ama reminde bi açıklama yada yorumlara cvp yazmamış

    nese kolay gele...
  • 29-01-2007, 00:28:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ne yorum yazıcak sen kimsin ki?
  • 29-01-2007, 02:02:39
    #23
    purple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yorum yazıcak sen kimsin ki?
    ufaklık bi sorun mu war ? hayırdır celallenme hemen ..
  • 29-01-2007, 10:20:07
    #24
    Üyeliği durduruldu
    önce sitene destek ol sonra gel bize yardımcı ol

    üye olurken vb key istetirsin kimsede güvenip vermez

    adamları lisansından iptal ettirme
  • 31-01-2007, 10:29:18
    #25
    Üyeliği durduruldu
    önce sitene destek ol sonra gel bize yardımcı ol

    Ben bu sözden bir şey anlamadım. Kaldıki site 3 kişiye aitdir. Ve hepside kendisini kanıtlamış kişilerdir. Kaldıki şuan Lizard King yeni bir stil hazırladı. Şuan special K'da diğer eksik konuları hallediyor. Yeni temayı yakında göreceksiniz.


    üye olurken vb key istetirsin kimsede güvenip vermez

    Biz böyle bir şey söylemedik. Kaldıki şuan o eksiklikler bittikden sonra başka türlü bunun testini yaptırtacağız. Merak etme. Bizi ne sandın anlamadım.

    adamları lisansından iptal ettirme

    Kimin lisansını iptal ettirmişim. Laf atacaksan destekli olsun... Boş laf söyleme...
  • 30-09-2008, 09:27:10
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    turkvb artık lisans sız üyelerede destek vermektedir.
  • 30-09-2008, 09:45:03
    #27
    [media]http://turkvb.com/images/Footer__bg_Turk_vB.png[/media] şu resmi ve http://turkvb.com/images/misc/whos_online.gif şunları değiştirmenizi öneririm sitenize destek olmak isterim.