• 10-03-2009, 15:03:54
    #1
    merhabalar;

    www.scriptlerim.net

    1 yıla yakındır ücretsiz script hizmeti veriyorum.. gelirim çok olmasa bile bu sitenin benim olması ve günlük gelen yorumları ve hitleri görünce az da olsa içimde bir mutluluk oluyor : ) belki bilenler olabilir siteyi...

    yeni tasarım site yapısı ve reklam alanları gibi değişiklikler yaptım sizce nasıl olmuş?
  • 11-03-2009, 16:15:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    basit ve kullanışlı olması güzel olmuş. googleda böyle büyümüştü : )
    etiketler bölümü gözü çok yoruyor odak noktası olmuş kaldırılırsa daha güzel olabilir.
    başarılarınızın devamını dilerim.
  • 11-03-2009, 19:04:55
    #3
    yorum için tşk. ederim... etiketleri tek renk mi yapsam acaba ?
  • 13-03-2009, 14:05:33
    #4
    sitenin sadeliğini bozuyor etiket bölümü tek renk olsa iyi olabilir.
  • 13-03-2009, 14:13:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok çok çok iyi.
    Banner, logo varsa PM ile ulaştırın lütfen.
  • 13-03-2009, 14:27:00
    #6
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    çok güzel eline sağlık....arkadaşın da dediği gibi tag bölümünü tek renk yapsan bütünlük sağlanacak...
  • 13-03-2009, 21:00:28
    #7
    hakkaten tasarım cok güzel kullanıslı icerikte doyurucu duruyor.sık kullanılanlara ekledim.tebrikler
  • 13-03-2009, 21:31:42
    #8
    bir tane script indirdim ayrıca sık kull. ekledim
    hayırlı olsun siteniz...
  • 13-03-2009, 23:32:37
    #9
    yorumlarınız için teşekkür ederim...
    etiketleri tek renk yaptım....