merhabalar;
www.scriptlerim.net
1 yıla yakındır ücretsiz script hizmeti veriyorum.. gelirim çok olmasa bile bu sitenin benim olması ve günlük gelen yorumları ve hitleri görünce az da olsa içimde bir mutluluk oluyor : ) belki bilenler olabilir siteyi...
yeni tasarım site yapısı ve reklam alanları gibi değişiklikler yaptım sizce nasıl olmuş?
Scriptlerim.net - yeni tasarım?
8
●441
- 11-03-2009, 16:15:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.basit ve kullanışlı olması güzel olmuş. googleda böyle büyümüştü : )
etiketler bölümü gözü çok yoruyor odak noktası olmuş kaldırılırsa daha güzel olabilir.
başarılarınızın devamını dilerim.