Bedava Açıldı :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bedava Açıldı :)
15
●
764
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Bedava Açıldı :)
1
2
05-03-2009, 16:15:17
#10
pisagor01
Üyeliği durduruldu
Marmara adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 aya kalmaz sand yer
aynen
05-03-2009, 16:38:09
#11
uFig
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nereden bu kanıya vardığınızı öğrenebilirmiyim?
Bu scripti kullanan herkes sandboxamı düşüyor?
Belki bilmediğim şeyler vardır. Şimdiye kadar çok toplist kurdum ama hiçbirisi sandboxa düşmedi, o yüzden merak ettim.
05-03-2009, 16:50:23
#12
Seryak
sayfa bende açılmadı
05-03-2009, 16:51:44
#13
Okan
bendede açılmıyor
05-03-2009, 17:02:21
#14
varlos
Malesef bende de açılmıyor.
05-03-2009, 17:10:26
#15
rSl
Üyeliği durduruldu
Alıntı
Bağlantı kesildi
Sayfa yüklenirken sunucuyla bağlantı kesildi.
Bağlantı sırasında ağ iletişimi kesintiye uğradı. Lütfen yeniden deneyin.
Açılmıyor
05-03-2009, 22:01:05
#16
uFig
Şuan açılıyor. sitemde hosting bu aralar sorunlu çalışmaları var sanırım. arada bir gidiyor siteler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler