• 01-03-2009, 17:11:49
    #1
    Arkadaşlar uzun zamandır bu projemi gerçekleştirmeyi amaçlıyordum.En sonunda SEO sitemi kurdum ve site dün itibariyle yayına başladı.

    Kuruluş Amacı :

    #Seo danışmanlığı yaptığım bireysel ve kurumsal sitelerin aklında adıma daha somut ve ciddi bir izlenim oluşturmak.
    #Kişileri SEO konusunda bilgilendirmek ve bir nebze olsun yardımcı olabilmek
    #Seo kelimesinde hedefim olan ilk sıralara yükselebilmek ve kendimi SEO konusunda rakiplerime ve işverenlerime karşı kanıtlamak.


    Arkadaşlar ek olarak siteme sponsor olarak beni destekleyebilir , sitenizin müşteri , ziyaretçi kitlesini artırabilirsiniz.Bu konuda sizlerden destek bekliyorum.


    Sponsorluk Fiyatı : 30 TL dir.
    r10.net üyelerine özel 20 TL lik SEO Analizini Sponsorluk alanlara ücretsiz olarak yapıyorum.
    Sponsor olanların 125x125 boyutundaki logosu sitenin anasayfası dahil olmak üzere her sayfasında yayınlanacaktır.

    Sitemin Adresi : SEO Danışmanlığı | Özel SEO Çözümleri

    Yapıcı eleştirilerinizi bekliyorum
  • 01-03-2009, 17:12:43
    #2
    Keşke daha güzel bir tema kullansaydın Başarılar ..
  • 01-03-2009, 17:17:00
    #3
    sponsorluk işi pek hoş olmamış ama başarılar.
  • 01-03-2009, 17:18:15
    #4
    Yorumlarınız için teşekkür ediyorum , önerilerinizi dikkate alacağım
  • 01-03-2009, 17:20:44
    #5
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınız için teşekkür ediyorum , önerilerinizi dikkate alacağım
    ben teşekkür ederim öneriler önemlidir. +rep
  • 01-03-2009, 17:20:56
    #6
    Temayı acilen değiştirmelisin daha kurumsal bir tema bulmalısın +sponsor grafiklerini web 2.0 tarzında düzenlemesin
  • 01-03-2009, 17:23:10
    #7
    Tema önerilerinizi almak isterim
  • 01-03-2009, 17:47:30
    #8
    bence kendine özgü bi tasarım çıkartmalısın yada One Theme Demo Area
  • 01-03-2009, 17:59:00
    #9
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence kendine özgü bi tasarım çıkartmalısın yada One Theme Demo Area
    Sen W*rez temadan başka bişi bilmezmisin ? Parasını verip niye almıyosunuz kardeşim herşeye beleş konuyosunuz .