kendi çapımda... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kendi çapımda...
4
●
318
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
kendi çapımda...
01-03-2009, 06:10:30
#1
PhiL0sQph3R
kendimce birşeyler yapmaya çalıştım arkadaşlar
Marmarareklam.com, Gebze Web tasarım
daha hazırlık aşamasında eklentileri vs.. eklenmedi yorumlarınızı bekliyorum.
01-03-2009, 06:18:16
#2
yatayzeka
Üyeliği durduruldu
Siteniz hayırlı olsun. Tasarım güzel olmuş.
01-03-2009, 06:29:31
#3
PhiL0sQph3R
sağol
01-03-2009, 06:36:25
#4
magturka
sade ve hos.. guzel olmus hayirli olsun
01-03-2009, 06:43:11
#5
PhiL0sQph3R
eyvallah senin sistemin aynısı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler