• 20-02-2009, 00:53:17
    #37
    kapat kapat tutmaz boşuna açmışsın
  • 20-02-2009, 01:25:34
    #38
    Eğer radmin gibi bende bilgiliyim özgün makaleler yazabilirim diyorsan tutma ihtimali

    artar.Başkalarından farklı olmalısın
  • 20-02-2009, 08:48:10
    #39
    Üyeliği durduruldu
    erkanertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapat kapat tutmaz boşuna açmışsın
    hehehehe olsun yorumlara açığım
  • 20-02-2009, 10:57:57
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Meta Taglar Var Otomatik Konu Açarken Oluşuyor.O İşe Yarar Google Alan Adınıda Sevecek Bence .tr Var WebMasterForumu Yazıyor
  • 20-02-2009, 11:00:23
    #41
    Üyeliği durduruldu
    içerikleri özgün yapın
  • 20-02-2009, 11:13:15
    #42
    vbtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım sanane bundan düzeltilecek elbette öle kalacak hali yok
    Ne demek sanane ? birilerinin fikirlerini almıycaksan neden buraya konu açıyorsun ve şunuda buraya yazıyorum bu ülkeye 1 webmaster forumu daha çok

    Gezginler.net , r10.net , ceviz.net , zone.org , iyinet.com aklıma gelenler bunlar ve işlerini iyi yapıyorlar bence başka içerik seç
  • 20-02-2009, 11:20:42
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Ok Kardeş Ben Dün Biraz Negatiftim Atıştık Öle Ama O Günlüktü O Güzel Bir Site Olmuş.Ben Konu Açmaya Başladım Bile
  • 20-02-2009, 13:25:39
    #44
    Üyeliği durduruldu
    olabilir arkadaşlar ama bence tutucak düşündüğüm çok şey var bu site için
  • 20-02-2009, 13:30:42
    #45
    vbtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehehehe :d olsun yorumlara açığım
    hehe